Thursday, July 28, 2011

#006 The Miracle of Love


 Tak sabar nak bercinta dengan suami! Bakal suami, aku menantimu. Kita bercinta di jalan yang halal yea! :)
Buat bakal suamiku di luar sana, kiranya aku jatuh cinta padamu, itu kerana aku jatuh cinta pada kesederhanaanmu, dan kiranya aku membenci dirimu, tidak bermakna aku membenci dirimu, tetapi aku membenci egomu. ingatlah wahai Adam, manusia adalah sama, hiris tangan, pastinya darah yang mengalir adalah merah. Hanya Allah yang dapat membezakan hambanya, dan kita sebagai hamba tidak layak untuk membuat penilaian.

Andainya engkau mencintaiku kerana Allah yang maha Pencipta. Sesungguhnya aku belum berpunya, diriku hanyalah untuk Dia. Aku menerima lamaranmu dengan hati yang terbuka, Kiranya ini menambahkan ketaqwaanku padaNya. Inilah nota-nota cintaku buatmu lelaki yang akan bergelar suami.

Yakinlah bahawa sesungguhnya jodoh itu rahsia Allah dan masanya pasti akan tiba...


P/s : Musim member2 kawen, tertempias pula :-p
        Congratulation to Firdaus Hanapai + Atikah!  
May you build a lifetime of happiness from your love for each other.
 Barakallah! :)


4 comments:

NIK said...

like this post..hope MOK dapat yang terbaik..issyallah... :)

Maisarah Abdul Rahman said...

wowww!

Islamic_Muslimah said...

InsyaALLAH ^_^

moga ALLAH kurniakan yg terbaik untukmu, amin3x

MEGAT BELANA ALAM SYAH said...

insya Allah...moga dapat yang terbaik dalam kalangan yang terbaik....jgn lupa na...